Bijtanken in Santa Barbara.... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Henk en Gineke - WaarBenJij.nu Bijtanken in Santa Barbara.... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Henk en Gineke - WaarBenJij.nu

Bijtanken in Santa Barbara....

Door: gineke

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gineke

03 Mei 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Bijtanken in Santa Barbara...

Ja, en nu (1 mei 2015) zitten we al een week in Santa Barbara, even niet in de camper, even geen kilometers vreten, desnoods tot 12.00 u 's middags in de badjas lopen of gewoon niks doen.
Heerlijk relaxed, een tijd om al die indrukken van de laatste weken te laten bezinken, en een tijd om, na een jaar, weer lekker bijkletsen met onze vrienden.
We doen wat boodschappen, bezoeken de nailstudio, wandelen langs het strand in de hoop nog wat walvissen te zien, zien sunset, pakken een terrasje op de pier en eten “fish and chips”
Santa Barbara is heel mooi op dit moment; de rozentuin bij de Mission is weer prachtig, en de bloeiende jacaranda's (bomen) voor het huis veranderen de straten in violetblauwe wegen.
We pakken de auto en rijden door de omgeving. Want ook onze vrienden hebben nog het één en ander te ontdekken; ze wonen hier ( na meer dan tien jaar Oxnard, 60 mijl zuidelijker) nu 6 weken....
Kortom, een weekje in de relaxstand. We laden ons op voor een week New York.
Nog één nachtje slapen!!

Op het moment dat ik dit schrijf zit ik al in het Hilton hotel vlakbij het Airport LAX. Vliegtuigen zien ik door mijn raam af en aan vliegen. Morgenvroeg om 6.15 u met de shuttlebus naar het vliegveld, om 8.30u de lucht in en om 5uur namiddag staan we op Newark NYC.
Ondanks heel veel luxe in dit hotel, is er geen wifi.....
Ik zal dit verhaal dus pas vanuit NYC kunnen versturen, dus ná één nachtje slapen.

• 03 Mei 2015 - 20:25

Nog heel veel plezier in New York!

• 08 Mei 2015 - 16:45

Wim Elshof:

Hallo Henk en Gineke,

Klopt het dat we na "bijtanken in Santa Barbara" geen verslagen meer hebben gehad? Jullie worden nu verondersteld in New York te zitten, maar na het hotel zonder Wifi hebben we niets meer gehoord.
    Heb ik dat goed?
    Hoe dan ook, veel plezier in New York en laat je geen poot uittrekken.

Groet,
    Wim

• 08 Mei 2015 - 16:52

Gineke:

Inderdaad Willem, we zitten in New York en vervelen ons dood..... niets te beleven hier....