Op herhaling - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Henk en Gineke - WaarBenJij.nu Op herhaling - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Henk en Gineke - WaarBenJij.nu

Op herhaling

Door: gineke

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gineke

26 Maart 2015 | Nederland, Enschede

"Doen we het wel of doen we het niet?" zo spookte het een tijdje door ons hoofd.... Niet of we wel of niet naar Amerika zouden gaan, maar: houden we wel of niet een reisverslag bij.
Zoals jullie zien is de beslissing genomen... Wij gaan dus op herhaling. A.s. dinsdag gaan we naar vd Valk, Schiphol. Daar begint onze reis!!!
Woensdagochtend vertrekken we van Schiphol naar Chicago. We gaan evenals vorig jaar een splinternieuw camper bij de fabriek ophalen om vervolgens dit autootje naar het verhuurbedrijf in Los Angeles te rijden. dit keer via een wat zuidelijker route.
We houden jullie op de hoogte!

• 26 Maart 2015 - 17:40

Liesbeth:

Een hele goeie reis en veel plezier

• 27 Maart 2015 - 07:58

Yvonne:

Ha Henk en Gineke
    We zullen jullie "smakelijke"verhalen graag bijhouden .
    Geniet en maak een mooie reis
    Yvonne

• 27 Maart 2015 - 10:20

Hans En Yvonne:

Hallo Henk en Gineke,

Veel plezier, geniet en rij die splinternieuwe camper niet in de prak.
    we lezen graag jullie spannende verhalen.

goede reis
    Hans en Yvonne

• 27 Maart 2015 - 18:27

Rita:

Wij wensen jullie een goede reis en wederom een fantastische trip, verheug me nu al op de verhalen

• 29 Maart 2015 - 06:20

Harry En Joke:

Vanuit Amerika een hele goede reis gewenst!
    We zijn benieuwd welke route jullie gaan volgen! Heel veel plezier!

• 29 Maart 2015 - 19:46

Rinus En Francien:

Hallo Henk en Gineke,
    We wensen jullie een hele goeie vlucht, een goeie reis in Amerika, heel veel plezier en geniet ervan. We zullen voor jullie onze kleine Jibbe wel in de gaten houden. Tot over een x aantal weken.

• 31 Maart 2015 - 20:19

Annechien:

Nauwelijks onderweg of.... daar lag het eerste obstakel al op de rails. Een omgevallen boom op de rails, tussen Hengelo en Almelo.....